reede, mai 28, 2004

väike avansi keiss jälle. tegime kerliga diili, et mina lähen tema asemel eksamit valvama ja tema tööle, tingimusel, et ta teeb tänase (reedese) päevaga kõik töö ära ja siis laupäeval magab. sattusin peale oma 19-tunnist transsi väljamagamise ideest nii vaimustusse, et propageerin seda nüüd kerlile kõvasti. no on ju ära teeninud ka, kui tegi oma lõpuaarvestuse ära. täna tegi kerli isa siiski meile tünga ja kutsus ta laupäevaks maale. magamisest vist suuremat asja ei saa, aga metsas ringi konnata saab ta küll. oi ma olen nii kade. tahan ka metsa. ja mere äärde... ohhhh

aga seal eksami ajal seda rahvast vaadates taipasin, et mul ju endal see aine veel võtmata, järgmine aasta plaanis. siis saab küll tore olema - ise teen eksamit ja samal ajal valvan seda ka! selleks ajaks on see ju ametlikult mu töökohustus.

tundub, et 10. juunil tuleb filmiklubi hooajalõpuüritus - kauaoodatud tegija Ilmar tuleb oma sopakat "killing tartut" näitama. oi see on sheff! mu lemmikkaader sealt on siiani see koht, kus kahe stseeni vahel on lihtsalt suurplaan metronoomist mis mingil luht lento kiirusel tiksub paar sekundit. aga see on nii halb film, et seda lihtsalt PEAB vaatama! :D

siin konvendis on praegu tunne nagu oleks kuskile simmani harjutusse sattund. akna taga käivad JK superstaari proovid. no vabandage väga, aga noodid võiks ikka toas selgeks õppida enne, kui väljale kõlakasti karjuma lähed. ma saan aru, et soundi proovi on vaja teha ja siis võib esialgu mustalt välja kukkuda, aga näe, kuidas ewert saab nii laulda, et ei kriibi kõrva! (ise tüüp veel visati otsast välja, aga laulab küll)

oi näe, kes meil siin on: vil! Maria. mõttes sahistan jalgu :D

1 kommentaari:

Anonymous Anonüümne ütles ...

no-no
kus see diil oli, et ma tänasega KÕIK töö ära teen. See on utoopia!!! Ma pidin lihtsalt eriti tubli olema...

Aga selle asemel kirjtuasin ma ilusate tähtedega "ringonnakohus".....

Noja, nüüd peaks asjad pakkima ja magama minema. Muidu ei ole must küll rongi peale minejat homme...

11:41 PM  

Postita kommentaar

Tellimine: Postituse kommentaarid [Atom]

<< Avaleht