neljapäev, mai 13, 2004

oi, ma olen nii tubli - registreerusin täna tervelt komele eksamile! kõva edusamm senise nulli asemel. kokku oleks sel semestril siis vaja skoor kirja saada 14 aines, päris kõigis õnneks eksamit ei ole.

jällekord on põhjust kristit süüdistada. meelitas mind aurasse. olin endale lubanud, et ei tõsta oma jalga sellisesse asutusse, aga lasin ennast ära rääkida jutuga, et seal ei ole kloori. kloor või mitte, igatahes oli see üks suplus räiges keemias. mu vaesed silmad ja kuivuses kipitav nahk! olin vast ärganuna vist lihtsalt liiga unine, et ära öelda. aga tegelikult oli täitsa nauditav. tundub, et keskkoolist hakkab juba piisavalt palju aega mööda saama, et sealt pärinev totaalne ökatus kõikvõimalike basseinide suhtes näikse taandumas olevat. niiet kui keegi armas sõber tahab mulle teinekordki aura piletit välja teha, siis ma võin selle üle isegi mõelda. :) aitäh, Ellik!

sain täna õelt sellise sõnumi: "Mann on nüüd täieõiguslik autojuht :) palju õnne mulle! oi aitäh!" ja mina vastu: "palju õnne mulle ka, et mul nüüd täieõiguslikust autojuhist õde on!" way to go, mann!!! jätka lõpueksamitega samas vaimus!

0 kommentaari:

Postita kommentaar

Tellimine: Postituse kommentaarid [Atom]

<< Avaleht