reede, mai 21, 2004

ohhh. sess nüristab hävitavalt igasuguse eneseväljenduse võime. ja katsu siis veel eksameid niimoodi teha! pr k eksamil läks compte rendu ikka nii metsa - loomingulisuse soon on kinni keeratud!

siiski, eile avaldusid mõningatel hetkedel teatavad mõtlemisvõime ilmingud. üks hetk jagasin ära, et tõenäoliselt saab kerlist minu ülemus! :D oi see saab tore olema. mina ja kerli sekretär. iccc

pühapäeval siis meie kontsert. misjonikoor. peetri kirikus kl 16. kava tundub päris sümpaatne, osad mu lemmiklaulud on ka sees. ja taidlust tuleb ka. peab valged riided jälle välja otsima.

kevadine laialijooksmise aeg on juba ähvardavalt lähedal. jälle see tunne, kuidas inimesed, kes sulle aasta(te) jooksul armsaks saanud, oled nagu ära harjunud, et nad on siin kusagil olemas, lähevad ühel heal päeval lihtsalt minema. no nad on ju ikka alles, aga mitte enam kusagil siin vaid kusagil seal. aga oluline on vist see, et need "inimesed kusagil seal" on ikka olemas ja see ei muuda nende sõprust mitte kuidagi väheväärtuslikumaks, isegi kui sellel enam aktiivses vormis väljendust alati ei ole. oi, niimoodi ma muutun veel nostalgiliseks. ja kõigest sellest reasoning'ist hoolimata karjud ikka vaikides. ärgeeeeeee mingeeeeeeee ära! njahh. ma ise lähen ka varsti ja teen oma sõpradele samasuguse tünga!

aga kui ma nüüd kohe neid va modern legal philosophy tekste lugema ei lähe, siis tuleb veel suurem tüng. vältigem tüngasid! täna hakkan korralikuks! ;)

1 kommentaari:

Anonymous Anonüümne ütles ...

Õige, mauhti, õige: TÄNA hakkan korralikuks :P
Ma ka ;)

11:00 PM  

Postita kommentaar

Tellimine: Postituse kommentaarid [Atom]

<< Avaleht