kolmapäev, juuni 16, 2004

vt eelmist postitust...

+ viha ut hukkaläinud kollektiivse eneseteadvuse vastu. need õppekorralduse muutmise plaanid on lihtsalt haiged! ma saan aru, et ma olen laisk ja lohe, aga no see on ikka liig mis liig. nt:

"1. Aines on eksamit ja järeleksamit võimalik sooritada ainult semestril,
millisel üliõpilane on ainele registreerunud."

ok, sõnastuse kallal võiks eraldi vinguda (mida ma teen nagunii, aga säästame mõndasid). no nt teldersi puhul oleks mind siis ülikoolist välja visatud, sest ma TÕESTI EI JÕUDNUD eelmisel sessil teha korraga ei-tea-mitut 3-5 APst eksamit ja lõpetada ära teldersi kirjalik memo ja valmistuda suuliseks vooruks, milles me ikkagi ESINDASIME TARTU ÜLIKOOLI!!! (loodan siin neile mõnedele asjaosalistele, kes kujutavad ette, MIDA see tähendab) omaarust olin ilgelt tubli, et seminaridegagi hakkama sain, aga selle uue süsteemi järgi võib hakata tikutulega otsima teldersisse lolle, kes saaksid küll meeletult kasuliku ja tarviliku kogemuse (kõige normaalsem asi, mida ma TÜ ajal üldse õppinud olen), aga saaksid tänutäheks hiilgava võimaluse mitteühtegi eksamit teha või siis üldse mitte midagi korralikult teha. ok, see oli minusuguste friikide vingumise eest. aga mõelge normaalse tudengi peale, palun! ja et tal pärast ülikooli ka veel oleks lootust normaalseks jääda.

"3. Eksami ja järeleksami negatiivse tulemuse korral üliõpilast ei eksamtrikuleerita, ta peab ainele uuesti registreeruma."

nii, nüüd kõik juurakad mõelge nt ülisuurepärastele lvvs-i seminaridele. ja siis kujutage ette, et te teete selle eksami (koos kõigi teiste mammutainetega) sellel nädala võrra lühemal sessil (vt jrgm punkti) ja ülla-ülla - lambist kukute läbi! :P milline rõõm - te saate KÕIK need seminarid UUESTI teha!!!!!!! ok, uues õppekavas vist seda ainet sellisel kujul ei ole, aga ma olen kindel, et seal leidub mingi sama rõve vaste. tegelt vist ei peaks sellist juttu siin ajama, mul see eksam alles tegemata :P

- "St et meil pole enam 20 õppenädalat, millest 16 on õppetööks
ja 4 sessiooniks. Nüüd tekib olukord, kus peame loovutama 1 nädala
järelaegadeks, sest tahes tahtmata kui maksimaalselt saame 2 eksamiaega,
siis peame need paigutama 1-3 sessinädalale ja 4 nädal on järelajad"

OI, MA ÜTLEN!!!

ei , ma ei ütle enam midagi. adekvaatsust kui sellist ei ole antud isiku puhul enam olemas (vt jätkuvalt eelmist postitust...)

aa ms, palju õnne kõikidele, kes täna ametlikult oma bak iurise kätte said (ja seda siis peahoone ees värskes padukas leotada said)! olgu teil vinge pidu seal kauges nurgas ja please - ärge rääkige ainult oma suurepärastest tulevastest ja olevastest töökohtadest! :P

1 kommentaari:

Blogger maarja ütles ...

HULLEM ON!!! need on ainult paar lõiku!

1:24 PM  

Postita kommentaar

Tellimine: Postituse kommentaarid [Atom]

<< Avaleht