laupäev, oktoober 20, 2007

tere. mina olen rongijuht. mul on selline hõbehall rong, sinise triibuga, sarved on katusel. sõidab hästi kiiresti. sellel oli vist mingi oma nimi ka... t- või midagi... t-g-v. vot jah. istun oma kabiinis pehmel toolil, kui konduktor ütleb, siis vajutan nuppu ja viuhti lendab rong läbi prantsusmaa. seda vist nimetatakse autopiloodiks või ma ka täpselt ei tea. peaasi, et sõidab. ma olen juba 37-aastane. ja 13 aasta pärast saab minust pensionär. noor pensionär! njaa, auga välja teenitud. keegi ükspäev ametiühingu koosolekul rääkis, et president pidavat tahtma teha nii, et me ei saagi noorteks pensionärideks, vaid peame veel 10 aasta töötama! no ma küll ei usu. president on ju nii hea inimene, nimi juba on selline - pre-si-dent. aga no siis need seal koosolekul ütlesid, et kas tahad omale ühte vaba päeva juurde saada. kohe üldse töötama ei pea. ja keegi teine rongijuht ka ei tööta. ma ei tea küll, kuidas siis rongid sõidavad aga no vabast päevast küll ära ei ütle, kui pakutakse. ongi vaja aias nokitseda ja hortensiaid väetada. ahsoo - ongi kõik peal jah. pean nüüd jälle autopiloodi nuppu vajutama et on y va! salut!

0 kommentaari:

Postita kommentaar

Tellimine: Postituse kommentaarid [Atom]

<< Avaleht