reede, juuli 23, 2004

nonih, esimesele praktikanädalale võib joone alla tõmmata. või siis peale. esmaspäevaks on päris mitu asja pooleli, mis iseenesest on hea! :)  päeva tähtsündmus ;) - kellega lõunale minna - möödus täna Maria seltsis.  Päris hea ahjukana oli ja suht soodsalt ka. Just niimoodi tulebki sõprade-tuttavate abiga kõik mõistlikud tööinimese (esialgu siiski vaesest tudengist praktikandi) söögikohad tlna kesklinnas välja nuhkida. siis vähemalt korra päevas sööd normaalselt. aga tglt pole üldse selles point. mulle endiselt meeldib inimestega suhelda. mariaga võib alati luurele või siis lõunale minna, mõni õppetund hoolitsevalt ac vanaemalt on alati garanteeritud. :)

jutuajamine teldersi ja muude gurudega lükkus siiski järgmisesse nädalasse. üldse lükkuvad enamus mõtted ja tegemised kuhugi kaugemasse ähmasesse tulevikku või kui ise ei lükku, siis tuleb lükata ja see pole kuigi raske, aga vaevab ikka küll. seda hala võiks alustada kursatööst+baktööst, töölepingust, metakommuunidest, sügisesest tööst teaduskonnas, elukohaküsimustest, kapitalistlikust eksistentsialismist, kooskõlastamata paadumusest ametnikuks... jätame selle. koju nüüd. rohtu vaja võtta, tervist edendada ja mitte oma aju koormata. seda võib kunagi veel vaja minna (isegi ideaalsel juristil, kelle parimateks omadusteks pidavat olema halb mälu ja kõva kuulmine, minu puhul väheke edasiarendatud variant - halb mälu ja valikuline kuulmine). head elamist! ja kiku, ma loodan, et Sa ikka ilmutad ennast homme mu ukse taha - ma kutsuks sisse ka! :P

0 kommentaari:

Postita kommentaar

Tellimine: Postituse kommentaarid [Atom]

<< Avaleht