kolmapäev, juuli 21, 2004

hehh, maailm on ikka väike (kus ikka originaalitseb!). minu praktikabaasi samal korrusel, kuhu mind istuma pandi, paari ukse võrra väljapääsule lähemal (sic!) istub teldersi guru roger. aga ise ta vist ei tea, kui pühaks ja vingeks tegijaks ta oma järeltulevate põlvede silmade jaoks kiidetud on. aga seal video peal oli päris tegija. oh küll on hea, et me sel aastal traditsiooni eirasime ja finaali video enda soperdamiste asemel tellisime. vähemasti midagi kasulikku edaspidiseks. aga loomulikult näeb jrgm aasta teldersi tiim rogeri videot ka! küll ma selle eest juba hoolitsen (see ja veel palju muudki mu ülesanne sel aastal ju olema saab) :D parem vist, kui ükski tulevane telderslane siia blogi ei satuks ;) no ühe paratamatu erandiga nagunii. uups

1 kommentaari:

Anonymous Anonüümne ütles ...

ülla-ülla. kuigi, ma julgen väita, et ega pirkka vähem guru ei ole ;) või no maritki on ju vinge tegija....

hehh. las ma arvan, kes see parandamatu erand on :P nähtavasti keegi, kellest ma mõndagi kuulnud/lugenud olen, aga kes minu jaoks ikka veel pilditu on. st üldse ikka ei löö ette. muig. sügisel vast tekib pilt ka ;)

4:20 PM  

Postita kommentaar

Tellimine: Postituse kommentaarid [Atom]

<< Avaleht