kolmapäev, juuli 21, 2004

järgmise aasta kalendrisse samale ajale võib "angiin" ära kirjutada. suurelt ja punaselt, et ära ei unustaks. just see rõvedik mind praegu piinabki. täpselt samamoodi nagu eelmise aasta juuli 3. nädalal. siis jäi folk sellepärast ära. seekord on ka sellega ülimalt kahtlased lood. tulin laupäeva hommikul tlna ja kukkusin täitsa ära. 38.6; 37.8; 38.8 tunni-paariste vahedega - sundance vist jääb ära. jäigi. (minu jaoks, aga jrgm aasta äkki kõigi jaoks, nagu ähvardusi vehitakse). helenaga nagu kaks hädist vanainimest, põdura tervisega ja sellest ainult räägiks (sest muuks jõudu ei jätku eriti) aga esmaspäeval seiklesin arsti juurde, natuke vastutahtmist küll, aga ikka võeti jutule (ma pole ju tallinlane). keegi puhkuse asendaja noormees, ja oli siis ilgelt rahul, kui sai teada, et see oli minu perearst, kelle juures ta eelmisel suvel töötas. väike eestimaa (ülla-ülla). aga sain rohud peale ning kosun vaikselt ja olen täna teist päeva tööl. praktikal vm-s. elatatakse sisse. esialgu küll harjutatakse hapukurgihooajaga. aga kuna ma olen nö 6-nädala praktikant, siis pidavat lootust olema pisutki tõsiseltvõetavam olla (tõsiseltvõetavus praktikantluse piires siiski). saab oma tähenärijalikkust arendada. büroopalavuses naudelda. ning peaks nüüd vaikselt kõiki neid inimesi üles otsima hakkama, kellega sai lubatud ühendust võtta, kui tlna elu peale saan. aega veel on ja kurk on veel haige. ja helenaga jaksab juba pikad jutud ära rääkida.

2 kommentaari:

Anonymous Anonüümne ütles ...

VAAKUM sai läbi seega. juhul kui keegi aru ei saanud, eks.

erki

2:05 PM  
Anonymous Anonüümne ütles ...

noja. mäletame, et kaks aastat tagasi, kui ma suvel VM-i uksi kulutasin, oli õues stabiilselt 30 kraadi kuuma. Nii et ei olegi Sul, mauhti, kõige hullem.

Aga mina tutvusin täna käpiknukumaailmaga. On siin üks onu Ameerikamaalt, kes neid saladusi jagab. Homme hommikul jälle. Hullult väsitav on - 5 minutit nukutrenni ja käsi läbi... aga nii põnev ;P

2:37 PM  

Postita kommentaar

Tellimine: Postituse kommentaarid [Atom]

<< Avaleht