kolmapäev, märts 16, 2005

tahaks teada, miks on nii, et märdi blog on alati minu blogile referrerite tipus? teised on seal vahelduva eduga krimi, erki, eva-kaia, veiko ja vahel ka katre, aga märt on alati top kolmes. siinkohal siis peaks kõiki märdi lugejaid seltsivendi ja muidu fänne tervitama. olge siis tervitatud!

5 kommentaari:

Blogger märt ütles ...

tipus olen siis või top kolmes kogu aeg? ah?

vastus on iseenesestmõistetav muidugi - ma lihtsalt olen nii äge ju, teadagi

2:45 AM  
Blogger E. ütles ...

kas see on see, et mitu korda minu lehelt on sinu lehele mindud? siit minu poolt sel juhul suur arv sellepärast, et ma olen nii laisk, et ma loen teiste inimeste blooge oma bloogist lingile klikkides (loen ära ja back'iga tagasi :D) ega viitsi aadresse sisse trükkida... jah vot! :)

11:37 AM  
Blogger maarja ütles ...

märdile: ära ülba ;) tullakse ju ikkagi minu blogi - kes see siin nüüd ägge on ah? ja top kolm ongi tipp. kõige esimene on, loomulikult, "imeloom" self-referring bookmarker :)

blondiele: Sa pole ainus, kes nii teeb. selles point ju ongi.

11:50 PM  
Blogger Veiko ütles ...

Ja mina mõtlesin, et on selles, et lingid on minu ploogi lugejale soovituseks, mida veel lugeda ja et teisi plooge loetakse RSS vidina kaudu Firefoxis.

12:09 AM  
Blogger maarja ütles ...

seda ka, muidugi. sellest just mu algne mõtteavaldus inspireeritud oligi. aga ega siis ise ei pea aadresse ükshaaval sisse toksima, kui omal on lingid.

12:25 AM  

Postita kommentaar

Tellimine: Postituse kommentaarid [Atom]

<< Avaleht