pühapäev, august 07, 2005

jäin eile linnas vihma kätte ja astusin poodi varju ning sealt ühtlasi endale vihmavarju ostma. mõtlesin, et võiks siis juba mingi korralikum (loe: kallim) asi olla. peale mõningast kaalumist omandasin endale viieeurise halliruudulise varju umbes sellise loogika tulemusena: kui tuleb vähegi tugevam tuuleiil, mis vihmaga tavaliselt kaasas käib, siis läheb see vari NAGUNII katki ning ainus erinevus on siis selles, kas kaotasid sellega 5 euri või 20 euri. suuremad varjud, mis kokkupanduna käekotti ära ei mahu, on muidugi vastupidavamad, aga nende puhul oleks mu rahaline kaotus veelgi suurem, sest nagu praktikas tõestatud, kaotan ma selle päris kindlasti ära.

1 kommentaari:

Blogger siiri ütles ...

mnjaa... see vihmavarju ostmise asi on väljamaal pikemalt resideerujal vist a must... meenub, et mu endagi ilus suur ja punane Benettoni oma pärineb Lyonist. oli 20 euri. ma ikka mõtlen, et asi ikka peab kauaks vastu. saame näha. kuna esimese kahe nädala jooksul üles ei ütlenud [testaeg mu uutel asjadel], siis on lootust :D

10:03 PM  

Postita kommentaar

Tellimine: Postituse kommentaarid [Atom]

<< Avaleht