laupäev, mai 07, 2005

rahvateenrid, ehala armastatud laulud, crux, cursive, radiohead, cranberries, jää-äär, U2... nende saatel sai hommikune puder valmis keedetud ja kõvasti koristatud. baktöö kirjutamisest saati polnud oma tuba koristanud. kord oli vägev - tolmukord. sorteerisin natuke oma paberimajandust ka, telders ja lõputöö materjalid ja eksamiteks tehtud märkmed jne kõik ühte hunnikusse, kursakaaslaste käest läbi aegade kokku laenatud konspektid eraldi virna jne. nüüd on nii hea. kui ainult nendest kastihunnikutest nurgas ka lahti saaks, aga nendega peab ikka kolimiseni ootama. kööki, sahvrit ja esikut koristasin ka natuke ja välistrepi pühkisin ära. pinda käis. ja mina veel mõtlesin, et maja oli must, kui minu kord oli perenaine olla. keegi võiks asja tõsiselt võtta ikka.

ja siis ma klaverdasin. südamest. võtsin koori kausta ette ja mängisin üle 2-3 kõik läbi, mis vähegi mängitavad on minu oskuste juures. klassika noodid on kõik saaremaal, aga eks sinna peaks ka millalgi lähema kuu aja sees sattuma (mis siin trts ikka passida, kui kool teisipäeval läbi saab. kui saab). nüüd on siuke tunne, et taoks oma djembet, aga pole õiget muusikat selle jaoks käepärast. ja ei taha ka, et naabrid kuulevad.

ja seinapeal on mul üks õrn haldjas istumas aegunäinud kivilõvil kuskil põlislaanes.

katret ei õnnestu miskipärast juba mitu päeva tabada. teldersi paberimajandus tahab tegemist ja kaitsekõne jaoks natuke coachimist kuluks ka ära. noja niisama ka.

0 kommentaari:

Postita kommentaar

Tellimine: Postituse kommentaarid [Atom]

<< Avaleht