teisipäev, mai 17, 2005

nägin hommikuses unes, et olin adrakus. aga see oli kellegi teise oma. tuba oli soojaks köetud, enam-vähem koristatud ja köögis askeldas keegi võõras vanem väikesekasvuline naisterahvas. seal elas keegi minuvanune noormees, kellega ma kusagilt seltskonnast enne tuttav olin. ta oli selle mingi võistluse auhinnaks saanud vms. elas seal oma vanaema-vanaisa ja väikse tütrega. algul mulle tundus, et nad on niisama seal, hoolitsevad majapidamise eest. istusime tagatoas kitsal kušetil raamaturiiuli all, kus ma väiksena alati maganud olin. aknaraamil ronisid mõned sipelgad, nagu vanasti. mingil hetkel sain aru, et see ei ole enam meie oma.

1 kommentaari:

Blogger Reet ütles ...

liiga veider unenägu ju:(

2:13 PM  

Postita kommentaar

Tellimine: Postituse kommentaarid [Atom]

<< Avaleht