kolmapäev, aprill 06, 2005

sorri, inimesed - kõik sugulased, sõbrad, tuttavad, sugulaste sõbrad ja tuttavad, sugulaste sugulased, sõprade sugulased ja tuttavad, tuttavate sõbrad ja sugulased ja kõik need kellega ma ka kasvõi ühe korra olen rääkinud ning jutu sees välja tulnud, et
õpin juurat, teie kõik, kes te leiate et oh-kui-tore-
jurist-omast-käest-võtta! - sorri, aga juristina olen ma teie kõigi jaoks kasutu friik! ma ei ole ei advokaat, notar, prokurör ega kohtunik, ega ka ministeeriumi ametnik. 4 ülikooliaasta jooksul valmistusin ma umbes 10%-ks eraõiguse seminaridest, seal kohapeal viilisin või mullitasin niisama, enamuses eraõiguse loengutes ei käinud. eesti harjutuskohut ka ei teinud. selle asemel käisin ma lutsu filosoofia loengutes (koos veel u 3-4 inimesega), kirjutasin kursusetööd millestki, millest mul halli aimugi polnud - peaasi, et on filmiga seotud, panin natuke tähele mõnes avaliku õiguse loengus, võtsin ajakirjanduse osakonnast huvitavaid loenguid, milles enamuses ei viitsind arvestust-eksamit teha ikkagi, õppisin prantsuse keelt, tegin filmiklubi ja käisin EEÜÜs, võtsin klaveritunde ja laulsin kahes kooris, olin 3 kuud etv-s praktikal, käisin 9 kuud prantsusmaal lihttöölisena "keele- ja kultuurivahetust praktiseerimas", kolmanda kursuse hullumaja-aastal tegin teldersit (ja jrgm aasta veel juhenda(si)n) ning organiseerusin (Katre eest salaja ;) ), hakkasin rahvusvahelise õiguse friigiks ja praktiseerin seda siiani. ja siis müüsin ennast maha. niiet sorri, aga ma ei vasta ühelegi standardettekujutusele juristist, õigusabi andma ei ole võimeline, olen lihtsalt vegeteeriv parasiit riigieelarvelisel õppekohal ja ühiskonnas üldse. ning praegu olen kilulinnas, vaatan aknast välja sadamale ning on hea ja sant korraga.

8 kommentaari:

Blogger civil servant ütles ...

kopeerid mind vä :(

5:05 PM  
Blogger Reet ütles ...

:( Ju ma siis pean korralikuks hakkama:P
Edasi pidi ainult öpingutega seonduvad küsimused, juriidilist abi ehk vaja ei lähe

8:22 PM  
Anonymous Anonüümne ütles ...

palju õnne :P

alla kirjutanud,
turundus- ja välismaj.haridusega harrastusprogeja

10:16 AM  
Blogger siiri ütles ...

oeh. nii hakkavad veel minu perspektiivitu elu riismed eriti väljakutsuvad tunduma :P
ega muud kui, et keep it up, girl. ja tõsiselt - kes meist ikka ülikoolis midagi tarka teeb, eh?!

10:20 AM  
Blogger maarja ütles ...

erkile vastuseks: sry, teadlikult mitte. vb me lihtsalt oleme sarnases seisus mingitel objektiivsetel asjaoludel. :P aga mul lihtsalt tuli eile ilge protest peale, kui keegi ema pool-sugulane tuttav esines selle tavalise reaktsiooniga, kui ma ta küsimusele vastasin, et õpin juurat :P valetama pidin v...

1:20 PM  
Blogger Erika ütles ...

Ooooot.....rahu! Hinga sügavalt sisse-välja. Küll kõik hästi läheb!

5:54 PM  
Blogger maarja ütles ...

ausõna, selle postituse eesmärk ei ole haletsust välja meelitada. vaid lihtsalt ausalt asjad ära rääkida, et inimestes mitte valesid ootusi tekitada. nii on.

6:20 PM  
Blogger Erika ütles ...

Jah, sain asjast aru...ei kahtlustanudki haletsuse püüdmises :)

9:25 PM  

Postita kommentaar

Tellimine: Postituse kommentaarid [Atom]

<< Avaleht