teisipäev, november 04, 2008

Kõndisin eile kella 12 paiku konvendist kodu poole, presidendivalimiste mõtetes, ja nägin Kalevi tänaval rebast üle tee jooksmas. Äkki ikka oli kass või mingi muu loom, mõtlesin. Aga ei, ma olen ju maal üles kasvanud, ma ikka teen rebasel ja kassil-koeral vahet. Igaks juhuks pagesin teisele poole tänavat - kui rebane on linnas, siis on esimene mõte - äkki on marutaudis. Mõtlesin isegi kuhugi helistada, aga ükski asjakohane telefoninumber ei tulnud meelde. Ja kes see usuks, et keset ööd lippab Kalevi tänaval rebane?

Täna õhtul tund aega planeeritust pikemaks veninud Andres Noormetsa ja Madis Kolgi loengust tulles avastasin, et kaubahalli vastas on üks maja, mida ma pole kunagi varem näinud. Muidugi olen sealt iga päev mitu korda mööda kõndinud, aga näinud pole. Värviliste klaasidega rõdud ja valgustatud sirged aknaread. Üsna ilus maja isegi.

1 kommentaari:

Blogger Eva ütles ...

Einoh, mis seal uskuda, heinamaad ju Karlovale lähedal...Tallinnas püütakse iga aasta mõni põder üldse mitte kõige äärmistest linnaosadest, asi see rebane siis siin maaprovintsis :P

9:06 AM  

Postita kommentaar

Tellimine: Postituse kommentaarid [Atom]

<< Avaleht