pühapäev, märts 02, 2008

"suurema kurbuseta" vanemuises. tund enne etendust on tudengile pileti hind 50 krooni ja seekord õnnestus mul seda võimalust kasutada. läksin sinna osalt kontrollima õppejõu väidet, et see lavastus on näide ingo normeti suurepärasest oskusest näitlejaga töötada - vanemuise naisnäitlejad pidavat end selles tükis ületama. tõepoolest, helena merzini mängus leidsin küll tahu, mida ma varem pole näinud. ilmselt on tal jooksvalt nii palju rolle, et ei jõuagi kõiki omaette kujudeks kujundada. aga normeti lavastuses on tal see õnnestunud.

teine suur üllataja oli hilje murel. natuke kahju on, et ma ei näinud kersti heinlood samas rollis, võrdlusmoment oleks kindlasti huvitav. ja kahju on ragne pekarevist, kes tundub näitlejana väga sümpaatne, kuid saab lavastusest lavastusse vaid väikseid kõrvalosi. loodetavasti tuleb ka lavastaja, kes tema potentsiaali realiseerimiseks suurema võimaluse annab.

"suurema kurbuseta" oli minu jaoks võib-olla pisut liiga üldistatud lugu, aga ongi hea, et keegi mu hinges sügavamalt sorkima ei hakanud.

0 kommentaari:

Postita kommentaar

Tellimine: Postituse kommentaarid [Atom]

<< Avaleht