laupäev, veebruar 16, 2008

lapsesuu maavanem. saare maavanem T.Kasemaa nelja eriarstiga valvest: "Selle kadumine vähendaks oluliselt eriarstiabi kvaliteeti ja kättesaadavust Saare maakonna elanike jaoks. Lisaks sellele külastab Saare maakonda suur hulk välisriikide kodanikke, kellele tuleb ka kindlustada kiire ja kvaliteetne eriarstiabi ööpäevaringselt." allikas

nüüd ma taipan, miks mul on kuressaare haiglasse sattudes alati tunne nagu antaks mulle igal sammul mõista, et ma pole seal teretulnud. ma ei ole ju välismaalane. aga kiire ja kvaliteetne arstiabi tuleb saaremaal kindlustada just välismaalastele. mingite mõttetute kohalikega tegeldakse siis, kui aega üle jääb. ja siiski katsutakse su'st kiirelt lahti saada, et ometi mõne välismaalase tulles jalgu ei jääks. muidugi, need kohalikud ju ei ole tulusad. raiska niisama nende peale oma kallist kohvitamise aega ja analüüside raha. parem kärmelt ibuprofen või antidepressandid välja kirjutada - aitavad iga haiguse vastu.

ei, palun eelnevat mitte vääriti mõista. maavanem võitleb õige asja eest. aga argumendid on liiga ausad välja kukkunud. ühesõnaga - saarel elamise luksust saavad endale lubada vaid need, kes kunagi haigeks ei jää ja peidavad hädaabi juhtumiteks kuuri nurgas isiklikku helikopterit.

0 kommentaari:

Postita kommentaar

Tellimine: Postituse kommentaarid [Atom]

<< Avaleht