neljapäev, veebruar 17, 2005

---------
MK oda msassja wants to send you the file ''Loudy_-_feeling_of_content(inZtance_remix).mp3'' (6,36M bytes). It will be saved in directory C:/Documents and Settings/Mauhti/amsn_received. Do you want to receive this file? - (Accept / Save as / Reject)
----------
[00:11:39] [m] - laizguus kondiidez says:
R2-s just lõhuti ja lammutati ka kõvasti. lõpuks viskas üle. ma rohkem softim, jazzim tüüp
[00:12:10] MK oda msassja says:
kuula seda see lõhub väga tõhusalt
----------
File transfer accepted
----------
[00:12:18] MK oda msassja says:
vana kooli džungel
[00:12:31] MK oda msassja says:
vajuta äksept ;)


tõepoolest!

4 kommentaari:

Anonymous Anonüümne ütles ...

kullakallis Maarja-raas, selle viite siiri liiva võrgupäevikule võid nüüd küll täiesti julgelt ja lõplikult maha võtta. reaalsus ruulib iga kell rohkem. kummardus ja aplaus show on läbi.

1:43 AM  
Blogger miramis ütles ...

ojee, sul on linux!?
lahe, mul ka!

1:36 PM  
Blogger maarja ütles ...

ei ole liinusk. ma olen siuke nje-rõba-nje-mjaso. kasutab windowsis firefoxi ja aMSN-i.

5:24 PM  
Blogger maarja ütles ...

ei ole liinusk. ma olen siuke nje-rõba-nje-mjaso. kasutab windowsis firefoxi ja aMSN-i.

5:25 PM  

Postita kommentaar

Tellimine: Postituse kommentaarid [Atom]

<< Avaleht