neljapäev, jaanuar 20, 2005

siin majas on juba jaanuari algusest saati klaver. aga ma pole seda korralikult mänginud, ainult pisut klimberdanud vahel. kuni tänaseni. enamus noodid on mul, muidugi, saaremaal, sest ma ju ei teadnud, et neist siin midagi tolku võiks olla. aga täna võtsin oma koori laulude mapi ette ja hakkasin järjest mängima. fiiiiiiiiiiiling. ei oska ju ka. aga ikkagi. ja selleks oli vaja õigusteaduskonna kõige kirvemat eksamit, milleks valmistumisel sa leiad ükskõik millist tegevust, et ainult mitte neid juhetavaid tekste lugeda. niisiis on praegu jälle see hetk, kus ma mõtlen, et lõpetan selle ju(u)ra ära ja hakkan jälle muusikaga tegelema. korralikult. njah, hetke vaimset seisundit siin konspektide ja artiklite vahel arvesse võttes ei ole see ilmselt kõige adekvaatsem otsus, aga ma niiiiiiii tahaks, et mul "mõistus pähe ei tuleks".

0 kommentaari:

Postita kommentaar

Tellimine: Postituse kommentaarid [Atom]

<< Avaleht