neljapäev, jaanuar 20, 2005

kust saaks the cursive'i plaati? ükskõik millist. nii palju kui ma plaadipoodides ja netis olen ringi vaadanud, siis tundub, et eestis seda kusagil ei müüda. prove me wrong.

4 kommentaari:

Blogger mikk ütles ...

emule leidis 6 albumit. erinevalt e*vaxist, mida ma netist pole leidnud :)

1:00 PM  
Blogger maarja ütles ...

eino, netist ma leidsin ise ka. aga kui leiaks mõne lähema ja odavama variandi, siis ma ei hakkaks neid kusagilt kaugest tsivilisatsioonist tellima.

1:35 PM  
Blogger sepp ütles ...

seesamunegi et... eMule ongi üks nendest "kõige odavamaatest", tellimiseks on seda samas raske nimetada :P

3:21 PM  
Blogger maarja ütles ...

hehh, olen ikka juhm küll :P :) aga aitäh.

7:53 PM  

Postita kommentaar

Tellimine: Postituse kommentaarid [Atom]

<< Avaleht