neljapäev, detsember 16, 2004

vanast bussijaamast on järel vaid risuhunnik. mis üks äraütlemata meeldiv vaatepilt näha on. lootuses, et see ka minema veetakse. jääme siis ootama, mis jõledus selle asemele kerkib.

p.s. Eva, ma olen endiselt Sinuga selles klubis, kes ootab, et päkapikk tooks sussi sisse cd, millel oleks mu baktöö. võib-olla on asi selles, et mul pole susse. aga ainuüksi selleks otstarbeks võiks siis päkapikk juba sussid ka tuua (kuigi neil pärast enam mingit rakendust ei oleks).

3 kommentaari:

Anonymous Anonüümne ütles ...

Võib-olla peaks kaks sussi panema nagu eilne jõuluvana soovitas, siis lootus suurem. :) Aga sama ei tohi ahneks ka minna. Ma mõtlen, et kui jõuluvana ka seda CD ei too, siis ei ole mõtet vist uusi jõule ja päkapikke ootama hakata ja tuleb vaid iseendale loota. Kuid jõuluimedesse uskumast ei lakka ma ikka...
Eva

12:26 PM  
Blogger Veiko ütles ...

Kas on tõesti nii, et bussijaam on läinud... ? Mina ei julge enam Tartusse tulla...

1:04 AM  
Blogger maarja ütles ...

no mul üldiselt pole kombeks valetada. aga peaksid vist ikka ise kaema tulema. ja ruttu, enne kui risuhunnik ära kaob ;) või küsi erki käest.

11:13 PM  

Postita kommentaar

Tellimine: Postituse kommentaarid [Atom]

<< Avaleht